Visualisaattorit myynnin avuksi

On paljon toimialoja, joiden tuotteet eivät ole myytävissä verkossa – vielä. Yritysjohdon on kuitenkin oltava hereillä ja valmistella heidän prosessejaan päivään, jolloin vaikeallekin tuoteryhmälle on keksitty helppo tapa myydä verkossaVisualisaattorit ovat työkaluja, joilla asiakas voi suunnitella halutunlaisen tuotteen ja pyytää siitä tarjous. Monivaiheiset lomakkeet ovat työläitä ostajalle.

Visualisaattorin edut ovat mitattavissa helposti

  • Asiakas hahmottaa tarpeensa ja saa innostavan tavan laatia tarjouspyyntö
  • Automatisoitu laskenta vähentää henkilöresursseja tarjouslaskennasta
  • Nettisivut tekevät töitä myös yöaikaan ja pyhinä
  • Ennen myyntiä tapahtuvan statistiikan hyödyntäminen niin hinnoittelussa kuin tuotepaketoinnissa

Kenelle tuote sopii?

Visualisaattorin tarkoitus ei ole kattaa yrityksen miljoonia eri tuotevariaatioita vaan osan niistä. Visualisaattori on kuin esitäytetty lomake. Sen etuja ovat ostajalle havainnollisesti luotu tuote ja sille alkaen hinta. Tuote sopii niin myyntiverkostoon, B2B-asiakkuuksien hoitoon tai suoraan kuluttajalle tarjottavaksi apuvälineeksi. Helppous on ytimessä.

Bäst Fören tekijäverkosto on toteuttanut Visualisaattoreita eri toimialoille. Viimeisimpiä toteutuksia ovat Visualisaattorit Teräselementille ja Inarialle.

Anna Bäst Fören auttaa luomaan yrityksellesi onnistunut ja tuloksellinen myynnintyökalu verkkoon Visualisaattorin avulla!