Pamark.fi -verkkokauppa

Projektikuvaus

Pamark Oy on kokenut B2B-verkkokauppias tarjoten monipuolisesti perustarvikkeet laidasta laitaan yli 7000 tuotteen voimin. Edellinen verkkokauppa oli palvellut hyvin, mutta uudesta kaupasta haluttiin vieläkin parempi. Pääteemoja oli kehittää kaupasta responsiivinen käyttötilanteiden muuttuessa, helpottaa toimialaetusivuilla nopeampaa tuotteiden löytämistä sekä luoda Pamark.fi- verkkokauppaan markkinointiviestinnällisesti oma tyyli.

Pamark.fi -verkkokauppa oli projektina laaja. Se opetti paljon B2B-kaupan lainalaisuuksista, jotka poikkeavat huomattavasti kuluttajakaupassa ominaisista palvelumalleista ja -logiikoista. Yhtälailla ERPin ja verkkokaupan rajapintasuunnittelu oli tärkeässä roolissa.

Bäst Före keräsi verkostostaan sopivimman mahdollisen tiimin työhön.  

  • Asiakas: Pamark Oy
  • Bäst Fören tiimi: Henna Lekka, Joni Marttinen, Panu Tuomela, Marko Oikarinen, Sami Alppiranta
  • Työvaiheet: konseptisuunnittelu, UI/UX -suunnittelu,  visuaalinen ilme, kuvamaailma, ydinviestit,  tekstisuunnittelu, ICT-kilpailutus, projektinveto, sisäinen lanseeraus, käyttötapaustestaukset
  • Toteuttajat: Anders Inno, eCraft

AVAA KAUPPA

Pamark on B2B verkkokaupan kokenut edelläkävijä.
Pamark-verkkokauppa-ostoskori