Feetlet.fi -lanseerauskampanja

Projektikuvaus

Kaikki alkoi puunauloista vuonna 1915. Nyt, huimat sata vuotta myöhemmin, J.A.Tenhunen Oy myy tuotteita kenkien ja 
jalkojen parhaaksi – myös netissä Feetlet.fi -verkkokaupassa.

Nettikampanjan tavoitteena oli lanseerata kohderyhmälle vielä vieras brändi ja uusi kauppapaikka sähköisesti ja vaiheistetusti niin, että se erottuu vähittäiskaupan muusta nettimainonnasta, rakentaen samalla Feetlet-digimarkkinoinnin persoonallisuutta ja puhetapaa.

Kengänpohjallisia ei kannata ottaa kovin vakavasti. Vai mitä olet mieltä? Tutustutaan ensin; tutulta on kivampi ostaa; myös liukuesteitä!

J.A. Tenhunen Oy on jalkineiden, kenkätarvikkeiden ja jalkojen hyvinvointituotteiden
maahantuoja ja tukkukauppa.


  • Asiakas: J.A. Tenhunen Oy
  • Bäst Fören tiimi: Sanna Sipola, Henna Lekka, Sami Alppiranta
  • Työvaiheet: kampanjasuunnittelu, visuaalinen suunnittelu, tekstisuunnittelu ja projektinveto
  • Toteuttaja: !NOOB Oy

Feetlet-boksi
Feetlet-panorama
Feetlet-landingpage
Feetlet-nosto