Löydettävyys

Ohjaatko mainoksen kautta verkkomyymälääsi oikeat asiakkaat?

Mainostaminen verkossa on kallista. Ja silti halpaa verrattuna hintoihin muualla Euroopassa tai maailmalla. Mitä sitten kannattaa mainostaa ja miten?

Jokainen euro, jonka verkkoon sijoitat pitää tuoda pääoma 10-kertaisesti takaisin. Harmillista on, että usein yritykset ajattelevat verkossa käytetyn euron olevan jollain tapaa huolettomammin sijoitettu kuin esimerkiksi messuihin, televisioon, radioon myymälänäkyvyyteen jne.

Hakukonemarkkinointi ja hakukoneoptimointi ovat Googlen määrittelemiä tapoja löytyä paremmin verkosta – Googlesta. Kumpikin tapa on investointi, jonka pitäisi perustua johonkin. Mielellään faktoihin siitä mikä on toimialan markkinan koko Suomessa ja tarkemmin verkossa.

Googlen lisäksi verkko on pullollaan muita medioita, joihin sijoitetut eurot olisi saatava takaisin huomattavalla kertoimella.

Tiedätkö miten Googlessa, Facebookissa, Twitterissä ja muissa kanavissa pitää mainostaa?

Anna Bäst Fören auttaa luomaan yrityksellesi onnistunut löydettävyys verkossa.